ZEC w Wołominie informuje, iż w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa wizyty osób z zewnątrz zostają ograniczone do minimum (bramy wjazdowe na teren zakładu zostają zamknięte). W celu załatwienia spraw klientów prosimy o kontakt telefoniczny 22 787 55 80, mailowy sekretariat@zec.wolomin.pl lub z właściwym kierownikiem działu. W sytuacji, gdy do załatwienia sprawy niezbędny okaże się bezpośredni kontakt z pracownikiem ZEC, spotkania będą prowadzone w specjalnie wyznaczonym do tego miejscu. W trosce o wzajemne bezpieczeństwo przypominamy, że na terenie zakładu obowiązuje nakaz zasłaniania nosa i ust maseczką oraz dezynfekcja rąk.

Spis telefonów do poszczególnych działów - https://zec.wolomin.pl/strefa-klienta/obsluga-klienta

2018.10.10 - Przerwa w dostawie ciepła w rejonie ul. Polnej

2018.10.12 - Informujemy że prace zostały zakończone i przywrócono dostawę ciepła.

W związku z wystąpieniem awarii na sieci ciepłowniczej, Zakład Energetyki Cieplnej w Wołominie Sp. z o.o. informuje, że w dniach od 10.10.2018r. do 11.10.2018r. nastąpi przerwa w dostawie ciepła (centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej) do następujących budynków:
- Moniuszki 10, 20
- Polna 14, 17, 24, 25, 27, 27a, 28, 29, 30, 31, 32
- Przyjacielska 8
- Sienkiewicza 21, 25, 25b, 28, 31

Za niedogodności z tym związane serdecznie przepraszamy i postaramy się do minimum skrócić czas przerwy w dostawie ciepła.