ZEC w Wołominie informuje, iż w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa wizyty osób z zewnątrz zostają ograniczone do minimum (bramy wjazdowe na teren zakładu zostają zamknięte). W celu załatwienia spraw klientów prosimy o kontakt telefoniczny 22 787 55 80, mailowy sekretariat@zec.wolomin.pl lub z właściwym kierownikiem działu. W sytuacji, gdy do załatwienia sprawy niezbędny okaże się bezpośredni kontakt z pracownikiem ZEC, spotkania będą prowadzone w specjalnie wyznaczonym do tego miejscu. W trosce o wzajemne bezpieczeństwo przypominamy, że na terenie zakładu obowiązuje nakaz zasłaniania nosa i ust maseczką oraz dezynfekcja rąk.

Spis telefonów do poszczególnych działów - https://zec.wolomin.pl/strefa-klienta/obsluga-klienta

2018.05.17 - przerwa w dostawie ciepła do budynków na Osiedlu Słoneczna

2018.05.18 - Informujemy że prace zostały zakończone i przywrócono dostawę ciepła.

2018.05.10 - przerwa w dostawie ciepła przy ul. Wiejskiej 10

2018.05.11 - Informujemy że prace zostały zakończone i przywrócono dostawę ciepła.

19.04.2018 - Przerwa w dostawie ciepła i ciepłej wody w rejonie ul. Sienkiewicza

Informujemy, że w dniu 19.04.2018 r. w godzinach wieczornych przywrócono dostawę ciepła.

10.04.2018 - Przerwa w dostawie ciepła i ciepłej wody w rejonie ul. Kobyłkowskiej

Informujemy, że w dniu 10.03.2018 r. o godz. 18.00 przywrócono dostawę ciepła.

Przerwa w dostawie ciepła i ciepłej wody w rejonie ul. Prądzyńskiego

Informujemy, że w dniu 08.03.2018 r. o godz. 15.00 zakończono usuwanie awarii w ul. Prądzyńskiego i przywrócono dostawę ciepła.

Przerwa w dostawie ciepła i ciepłej wody w rejonie ul. Górnej

Informujemy, że w dniu 09.03.2018 r. o godz. 15.00 zakończono usuwanie awarii w ul. Górnej i przywrócono dostawę ciepła.