W związku z uruchomieniem usługi e-Korespondecja przez ZEC w Wołominie zapraszamy do skorzystania z możliwości otrzymywania faktur drogą elektroniczną. Szczegółowe informacje dostępne są w zakładce Strefa Klienta - eKorespondencja

Witamy w Strefie Klienta

Materiały i dokumenty przeznaczone dla naszych Klientów

Zgłaszanie awarii

Zgłaszanie awarii ciepłowniczych
w godz. 15:00 - 7:00 oraz w soboty, niedziele i święta
tel. 22 787 55 80/81 wew. 117

Zespół Obsługi Klienta
od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00
tel. 22 787 55 80/81 wew. 129

Dział Eksploatacji
od poniedziału do piątku w godz. 7:00 - 15:00
tel. 22 787 55 80/81 wew. 115
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Formularz do zgłaszania awarii:


Temat zgłoszenia:
Adres e-mail:*
Treść zgłoszenia:*
Przepisz kod z obrazka: