ZEC w Wołominie informuje, iż w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa wizyty osób z zewnątrz zostają ograniczone do minimum (bramy wjazdowe na teren zakładu zostają zamknięte). W celu załatwienia spraw klientów prosimy o kontakt telefoniczny 22 787 55 80, mailowy sekretariat@zec.wolomin.pl lub z właściwym kierownikiem działu. W sytuacji, gdy do załatwienia sprawy niezbędny okaże się bezpośredni kontakt z pracownikiem ZEC, spotkania będą prowadzone w specjalnie wyznaczonym do tego miejscu. W trosce o wzajemne bezpieczeństwo przypominamy, że na terenie zakładu obowiązuje nakaz zasłaniania nosa i ust maseczką oraz dezynfekcja rąk.

Spis telefonów do poszczególnych działów - https://zec.wolomin.pl/strefa-klienta/obsluga-klienta

Informujemy że zgłoszenia dotyczące włączenia dostaw ciepła otrzymane do godziny 12.00 będą realizowane w tym samym dniu, a otrzymane po godzinie 12.00 - w następnym dniu roboczym.

więcej ...

Witamy w Strefie Klienta

Materiały i dokumenty przeznaczone dla naszych Klientów

Obsługa klienta

SPOSÓB ZAŁATWANIA SPRAW

1. Sprawy związane z awarią, brakiem centralnego ogrzewania, ciepłej wody

  • od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00, - tel.22 787 55 80/81 w. 129
  • w godz. 15:00 - 7:00 oraz soboty, niedziele i święta tel. 22 787 55 80/81 wew. 117

2. Godziny pracy pracowników administracyjnych

  • od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00

     Sekretariat
      -
tel. 22 787 55 80/81 w. 110, w. 128

     Obsługa Klienta
      - tel. 22 787 55 80/81 w.129

 

     Dział Administracji i Kadr
     
- tel. 22 787 55 80/81 w. 121, w.136

     Dział Eksploatacji
      - tel. 22 787 55 80/81 w. 115

     Dział Księgowości
      - tel. 22 787 55 80/81 w.124

     Dział Ochrony Środowiska i Innowacji
      - tel. 22 787 55 80/81 w.127

     Dział Przesyłu i Dystrybucji Energii
      - tel. 22 787 55 80/81 w.122, w. 129

     Dział Wytwarzania Energii
      -
tel. 22 787 55 80/81 w.112, w. 116